Veelgestelde vragen

Heb je een vraag of wil je meer weten over de ATouch Kindertablet Tab 8 Plus? Klik hier om de Tab 8 Plus te bekijken!

Heb je een vraag of wil je meer weten over de ATouch Kindertablet Tab 10 Pro? Klik hier om de Tab 10 Pro te bekijken!

Heb je een vraag of wil je meer weten over de ATouch Kinderkoptelefoon? Klik hier om de Lite-Y/X  te bekijken!

Wij garanderen de regel 'voor 23:30 uur besteld, volgende werkdag in huis!'Dit geldt ook voor bestellingen naar België!Bestellingen die zaterdag geplaatst worden, zullen maandag geleverd worden. Vragen over je bestelling of verzending? Mail ons!

De verzendkosten in Nederland en België zijn GRATIS!

Als je wilt controleren of je bestelling correct is geplaatst, kun je dit zien in de orderbevestiging die we je via e-mail hebben gestuurd.

Als je verdere vragen hebt over je bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via ons contactformulier . We helpen je graag verder!

Nadat de bestelling is ontvangen, heb je 14 dagen bedenktijd. De fabrieksgarantie bedraagt 1 jaar. Echter is dit enkel op fabrieksfouten. Kras- en valschade dus niet in de garantie. 

Ja, dat is mogelijk. Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen bij ons retourneren. Neem daarvoor contact op met info@atouch.nl. Dit kan alleen in originele verpakking en in originele staat zonder gebruikssporen. 

 

Als je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan direct contact met ons op na het plaatsen van je bestelling. We zullen ons uiterste best doen om je te helpen, maar door onze snelle verzendtijden is dit niet altijd mogelijk.

Indien je bestelling ons magazijn al heeft verlaten, kunnen wij deze niet meer annuleren. In dat geval kun je het beste jouw bestelling retourneren.

Bezoek de pagina "Retourneren" om een retour aan te vragen.

Na de betaling ontvang je gelijk een bevestigingsmail met een bestelnummer op het e-mailadres waarmee je hebt afgerekend. Heb je geen mail ontvangen?

Controleer dan of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld of controleer je spamfolder. Als je de bevestigingsmail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.

Je wordt via jouw mail op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Ontvang je geen mails van ons? Controleer dan je spambox. 

*Bestellingen worden alleen op werkdagen verwerkt en verzonden!

Wij accepteren iDeal, Bancontact, Klarna, Belfius, BankSofort, Amex, Visa, ApplePay en Paypal. 

 

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om cadeau kaarten te bestellen. We zijn hier nog mee bezig!

Vul eenvoudig je email in bij de 'pop-up' en meld je aan!De korting zal, nadat je deze hebt geclaimt, automatisch toegevoegd worden aan je bestelling.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je kortingscode niet werkt:

  1. De voucher is al ingewisseld en heeft daarom geen tegoed meer.
  2. De voucher was gekoppeld aan een bepaald klantenaccount.
  3. De voucher is gekoppeld aan een bepaalde minimum en/of maximum bestelwaarde.
  4. De voucher kan niet voor alle merken worden gebruikt.

Mocht dit niet het geval zijn, graag even contact opnemen met onze klantenservice!