Garantie & klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Op grond van het Europese recht is ATouch aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van 14 dagen na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product hebt, of iets anders opmerkt dan horen we dit graag van je binnen 14 dagen na ontvangst.
Indien je binnen 14 dagen contact met ons opneemt dan zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging van het product. Hier is echter alleen sprake van als het een product fout betreft en geen menselijke fout (zoals kapot laten vallen, verkeerd opladen etc.).
LET OP: Producten die niet rechtstreeks via ATouch gekocht zijn, vallen niet onder de garantievoorwaarden. Mocht je dus een 2e hands ATouch product gekocht hebben, dan is ATouch niet aansprakelijk voor eventuele klachten of defecten.
Mocht je vragen of klachten hebben, mail dan naar: info@atouch.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-Platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bij ATouch heb je 1 jaar lang fabrieksgarantie. Deze garantie gaat in op het moment dat je het product besteld hebt. Mocht er een omruiling hebben plaats gevonden op een later moment, dan betekent dat niet dat de garantie ook verlengt wordt.